„Cyberpunk 2077” my to widzimy Tak

„Cyberpunk 2077” my to widzimy Tak

Maj 18, 2019 0 przez Makron

„Cyberpunk 2077”

Po niesamowicie dobrze przyjętym, wydanym w 2015 r. ,,Wiedźminie III: Dziki Gon”, ekipa
polskiego studia CDP Red skupiona jest na produkcji jednej z najbardziej oczekiwanych gier ostatnich lat ,,Cyberpunk 2077″.

Sama gra została zaprezentowana jeszcze na targach E3 2013 w formie krótkiego teasera,
stylistycznie mocno nawiązującym do wydanego w 1988 r. ,,Cyberpunka” i dwa lata później
,,Cyberpunka 2020″ autorstwa Mike Ponsmitha, który aktywnie uczestniczy w produkcji tytułu Polskiego dewelopera.

Mocne poruszenie wśród fanów

uniwersum wywołał trailer i gamepley zaprezentowany w
zeszłym roku podczas konferencji Microsoftu na E3, który bez wątpienia był dużo bardziej
opasany neonowymi kolorami, co odbiega znacznie od tego, co pamiętają z m.in. filmu ,,Blade
Runner”, czy wyżej wymienionych produkcji, lecz sam ojciec dwóch poprzednich części
M.Ponsmith zabiera głos i uspokaja, że gra stylistycznie i pod względem budowy świata wpisuje się w tą serię.

Twórcy mocno podkreślają, że gra będzie posiadać niesamowicie rozbudowany i żyjący
własnym życiem świat więc coś na zasadzie co zaprezentowali w ich poprzednim hicie z Geraltem w roli głównej.

Skoro wspomniałem już o bohaterze poprzedniej produkcji, to warto podkreślić, że w
Cyberpunku pokierujemy wykreowaną przez siebie postacią o imieniu V („Vi”), działający w
mieście Night City. V może być kobietą lub mężczyzną. Przed rozpoczęciem gry poza wyborem
płci i wyglądu, dostaniemy możliwość wybory przebiegu jej życiorysu, co ma realnie wpłynąć na
przebieg dialogów i późniejszej drogi fabularnej. Dodatkowo dostaniemy możliwość wyboru
jednej z trzech klas startowych -Solo, Netrunnera oraz Techie – albo też swobodnego połączenia umiejętności z dowolnej specjalizacji.

Akcja całej rozgrywki

ma się toczyć w fikcyjnym Night city -– pięciomilionowej metropolii
zlokalizowanej między Los Angeles a San Francisco w stanie Kalifornia. Miasto będzie
podzielone na 6 dystryktów: City Center, Watson (dzielnica imigrantów), Westbrook (miejsce
zamieszkane przez bogaczy), Heywood (dominują w nim Latynosi) oraz Pacifica (dzielnica
stanowi pole starć gangów) oraz Santo Domingo (zapewnia energię reszcie miasta). Dzielnice
mają być na tyle rozbudowane, że między nimi będziemy przemieszczać się samochodem lub
motocyklem. Jednakże twórcy podkreślają, akcja podobnie jak w ,,Deus Ex” ma kłaść nacisk na wertykalną eksplorację. W grze pojawi się tryb wieloosobowy.

Informacje przekazane przez jednego z deweloperów -Mile Toasta- w wywiadzie udzielonym serwisowi GamePro.de gra ma zapewnić 100 godzin rozgrywki.

Mechanika

Jak mieliśmy okazję się przekonać, z zaprezentowanych materiałów naszym protagonsitą
pokierujemy z widoku FPP, choć czasami np. podczas cutscenek przeskoczymy w widok TPP,
a także będziemy mogli przełączać się między widokami podczas jazdy pojazdem.

Walka

Walka zapowiada się naprawdę interesująco, zaprezentowana rozgrywka od razu nasuwa na
myśl inspiracje takimi tytułami jak,,Bioshock” czy ,,Deus Ex”. Nasza postać dostanie do
dyspozycji możliwość korzystania z całej gamy specjalnych umiejętności, wszczepów i
wspomagaczy- które bardzo kojarzą się z tym uniwersum i nie mogło ich zabraknąć.

Dostaniemy możliwość korzystania z broni palnej, a także białej- gra jest ponoć bardzo
brutalna. Bronie, które pojawią się w omawianym tytule, będą podzielone na trzy kategorie:
power (klasyczna broń palna, choć oczywiście bardziej zaawansowana niż dziś), Tech (razi
pociskami przebijającymi ściany) oraz Smart (w tej grupie znajdziemy np. karabiny z samonaprowadzającymi się pociskami i inne tego typu zabawki).

Rozwój postaci

Nasz bohater jest opisany kilkoma statystykami tj.: wytrzymałość, umiejętności techniczne,
refleks, inteligencja, oraz prawdopodobnie coś jak charyzma znane w grze jako ,,cool”.
Deweloper zapewnia, że będziemy mogli rozwijać naszą postać za pomocą punktów
umiejętności zgodnie z własnymi upodobaniami, bez względu na to, jaką klasę wybierzemy na początku rozgrywki.

Technologia

Cyberpunk 2077 powstaje w oparciu o najnowszą wersję silnika RED Engine, na którego starszych edycjach
powstały dwa największe hity CDPR ,,Wiedźmin 2 i 3″. O oprawę audio myślę, że nie mamy się
co martwić, ponieważ odpowiedzialny jest za nią Marcin Przybyłowicz, który był w ogromnej
części odpowiedzialny za Ścieżkę dźwiękową z ,,Wiedźmina 3″, a także nad muzyką pracuje

Bryan Matii- były członek Guns’n Roses.

Są to najważniejsze ujawnione do opinii publicznej informacje o nowym dziele polskiego studia,
kolejną garść nowych newsów na temat ,,Cyberpunka 2077″ otrzymamy już na początku czerwca podczas trwania targów E3, o których więcej przeczytacie w tym artykule

Autor :. Makron

Poniżej piękny Trailer muzyczny oraz oficjalny z E3 zapraszam

Zobacz Także :.

Oddworld — Soulstorm, Abe wcale nie wybiera się na emeryturę

Predator: Hunting Grounds Zaprezentowany na State of Play Sony

Diablo 3 jeszcze kilka dni i mamy nowy ‚Lepszy’ Sezon ?

Final Fantasy VII Klasyk powraca, Fenomenalny Remake ?

Erotyczne Połączenie Mass Effect I XCom Jednym Z Największych Sukcesów Kickstartera !

Dying Light 2 Zobaczymy Już Na E3 2019 !



Please follow and like us:
error